Nieuw album, nieuwe tour! We spelen komend voorjaar in vier grote zalen in vier mooie steden. Iets om naar uit te kijken. Kaarten zijn nu verkrijgbaar.
TIJDSCHEMA
19:00 uur – deuren open
20:00 uur – voorprogramma
21:00 uur – Racoon
22:40 uur – verwacht einde concert
(Tijdschema onder voorbehoud van wijzigingen)
Staanplaatsen
• Staanplaats op de vloer: €53,50
Zitplaatsen
• Zitplaats Rang 1: €58,50
• Zitplaats Rang 2: €53,50
• Zitplaats Rang 3: €48,50
Mindervaliden
• Rolstoelticket: €53,50
• Rolstoelbegeleider: €53,50
Voor toegang tot het rolstoelplatform hebben zowel de mindervalide als begeleider ieder een mindervalidenticket nodig.
Alle prijzen zijn incl. €3,50 servicekosten per concertkaart. Er kan via iDeal en creditcard afgerekend worden. Maximaal 10 tickets per bestelling. Wil je meer tickets bestellen? Neem dan contact op via info@agentsafterall.nl
De tickets worden uitsluitend verkocht via GUTS, een ticketsysteem dat zich specialiseert in veilige en mobiele tickets. Kijk voor meer informatie in de Veelgestelde Vragen onderin deze pagina en op support.guts.tickets
Neem contact op met GUTS via support.guts.tickets
•
Tickets via GUTS
De tickets worden uitsluitend verkocht via GUTS, een ticketsysteem die zich specialiseert in veilige en mobiele tickets. Kijk voor meer informatie over GUTS en de ticketverkoop op support.guts.tickets.
Hoe bestel ik tickets via GUTS?
Je hebt nodig:
• Een telefoon waarmee je een SMS kunt ontvangen
• Je gegevens om een account aan te maken
• Alles wat je nodig hebt om te kunnen betalen
Waarom een telefoon waarmee ik een SMS kan ontvangen?
De tickets van GUTS worden gekoppeld aan je telefoonnummer. Je logt in met je telefoonnummer, en daarbij ontvang je een SMS.
Ook zonder smartphone kan je tickets kopen. Dat gaat dan via de computer en een (mobiele) telefoon. Zolang je de mogelijkheid hebt om een SMS te ontvangen zit je goed. Om een account aan te maken of in te loggen ontvang je namelijk een verificatiecode per SMS.
Lees hier wat je precies nodig hebt om tickets te kopen.
Welke gegevens moet ik hebben om een account aan te kunnen maken?
GUTS vraagt de volgende gegevens:
• Voor- en achternaam
• E-mailadres
• Geslacht
• Geboortedatum
• Postcode en huisnummer (optioneel)
Moet ik meteen betalen?
De bestelling wordt pas afgerond als je betaald hebt. Zorg dus dat je alles bij de hand hebt. Afhankelijk van je bank heb je een e.dentifier, code of app nodig. Er kan betaald worden met iDEAL en creditcard.
Voorkom zwarthandel, koop alleen via racoon.nl
Deze website (www.racoon.nl) is het enige officiële verkooppunt voor toegangskaarten voor deze tour. De kaartverkoop wordt uitgevoerd door GUTS.
Veel mensen zijn er niet van op de hoogte dat er naast officiële online verkooppunten ook veel websites zijn die tickets opkopen en doorverkopen met als doel het maken van winst. Je betaalt via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een ticket dan de oorspronkelijke prijs. Soms anderhalf tot drie keer meer dan de oorspronkelijke prijs.
Ook blijkt dat niet alle kaarten toegang geven tot het evenement omdat hetzelfde ticket aan meerdere personen is doorverkocht. Dit doorverkopen gebeurt zonder toestemming van de organisator. Dus koop alleen je tickets via deze website zodat je niet teveel betaalt én zeker weet dat je het evenement ook binnenkomt.
Voor tickets die niet via www.racoon.nl gekocht zijn, kunnen wij geen garantie geven op de geldigheid ervan. Hiervoor verwijzen we je naar de website waar je de ticket heeft gekocht.
Waar kan ik mijn gekochte tickets vinden?
Je tickets staan in je GUTS-account. Dit is trouwens ook de enige plek waar ze bewaard worden. Het is niet mogelijk om de tickets te downloaden, op te slaan of te printen.
Het makkelijkste is om je tickets te bekijken via de GUTS-app. Hier kan je de tickets bekijken, gebruiken, delen met vrienden en je tickets verkopen als je er toch niet heen kunt.
Let op: De tickets zijn enkel zichtbaar als je inlogt met het telefoonnummer dat je hebt gebruikt om de tickets te kopen. Deze vind je terug in je bevestigingsmail.
Heb je betaald en kan je geen tickets vinden? Neem dan contact met GUTS op.
Kan ik mijn tickets printen?
Nee, het is niet mogelijk om de tickets te printen.
GUTS-tickets zijn beveiligd tegen woekerprijzen en fraude. De instellingen van onze tickets worden online vastgelegd, zodat het ticket altijd dezelfde prijs behoudt en nooit meer dan één eigenaar heeft. Als je de tickets zou kunnen printen, kunnen deze als nog doorverkocht worden voor hogere prijzen.
Hoe open ik mijn tickets?
In dit artikel kan je lezen hoe je je tickets kunt openen.
Hoe geef ik mijn tickets weg?
Je kunt de tickets met anderen delen of aan iemand anders geven, zonder dat je de tickets hoeft te printen: lees hier hoe delen werkt.
Ik heb geen smartphone, en nu?
Mocht het niet lukken om de tickets op je telefoon te openen, neem dan op de avond van het evenement dezelfde telefoon mee waarmee je de tickets ook hebt gekocht/geregistreerd en je legitimatie, dan kan GUTS je ter plekke helpen.
Kan ik tickets delen of cadeau geven?
Als je tickets voor meerdere mensen hebt gekocht, dan kan je tickets voor je vrienden/familie wel naar die personen doorsturen. Lees hier hoe dat moet via de GUTS-app.
ik ben verhinderd, en wil van mijn tickets af. Wat nu?
Je kan jouw ticket(s) aambieden voor doorverkoop in de GUTS Ticketmarkt. Klik hier voor meer informatie.
Ik heb een nieuw telefoonnummer, wat nu?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een nieuw telefoonnummer krijgt en hierdoor je tickets niet meer kunt bekijken.
Je kunt je tickets in dat geval van tevoren met iemand anders delen, zodat je zeker weet dat je nog bij je tickets kan. Lees hier hoe delen werkt.
Heb je je nummer al ingeleverd? Dan zullen wij je account moeten aanpassen.
Om fraude te voorkomen vragen wij een officieel bewijs van je nummerwijziging en het contract/bewijs van je vorige nummer. Het is voor GUTS belangrijk je 06-nummer en je naam op deze bewijzen te zien.
Stuur deze gegevens zo snel mogelijk naar GUTS toe, zodat we je snel kunnen helpen. Na ontvangst van deze documenten zorgen ervoor dat jouw tickets over worden gezet en bereikbaar zijn via je nieuwe mobiele nummer!
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Controleer allereerst je spam-box, het kan gebeuren dat onze e-mail hierin terecht is gekomen.
Het kan zijn dat je een spelfout hebt gemaakt in je e-mailadres. Dit kan je controleren door in te loggen via my.guts.tickets en op ‘jouw profiel’ te klikken. Je kan je e-mailadres dan zelf aanpassen en zal alle toekomstige e-mails op het aangepaste adres ontvangen.
Informatie uit de e-mail
Dan heb je natuurlijk nog steeds de bevestigingsmail niet ontvangen, maar geen zorgen. Hier alvast de belangrijkste informatie:
Je tickets worden veilig online bewaard in je GUTS-account, welke je bij binnenkomst op je mobiele telefoon moet openen. Open je tickets tijdig op je mobiel, om lange wachtrijen te voorkomen. Je kan je tickets altijd via my.guts.tickets of onze app vinden.
Mocht je het niet vertrouwen of voor de zekerheid nog even iets willen checken, neem dan contact met GUTS op.
Wat is de minimumleeftijd voor deze concerten?
Deze concerten zijn voor alle leeftijden. We adviseren fans onder de 16 jaar te komen met een volwassen begeleider. Uiteindelijk is het aan de ouders/verzorgers om te bepalen of zij hun kinderen (met of zonder begeleiding) naar deze concerten willen laten gaan.
Geen alcohol onder de 18
Er zal worden toegezien dat er aan bezoekers onder de 18 geen drank wordt geschonken. Bij twijfel zal ook door barpersoneel om legitimatie worden gevraagd. Lees meer op www.nix.nl.
Ik heb een vraag over tickets
Neem dan contact op met GUTS via support.guts.tickets.
Let op: officiële tickets zijn alleen via deze website verkrijgbaar.
Koop geen tickets op websites zoals Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, Viagogo etc. Deze tickets zijn ongeldig en geven je geen toegang tot het evenement.
Ik heb een vraag over mindervalidentickets
Stel je vraag aan de organisatie via info@agentsafterall.nl.
In de week van het concert ontvangen alle kaartkopers een e-mail met daarin alle praktische informatie.
Ik heb een vraag die niet in deze lijst staat. Wat nu?
Gaat jouw vraag over tickets? Neem dan contact op met GUTS via support.guts.tickets.
Gaat je vraag ergens anders over? Stuur dan een email naar info@agentsafterall.nl.
BTW-factuur
Alle transacties die via de ticketlink/ticketshop op deze website verlopen worden gezien als B2C-transacties. Bij deze orders is het niet mogelijk een BTW-factuur te ontvangen.
Er wordt alleen een BTW-factuur verstuurd bij B2B-transacties. Neem hiervoor contact op met info@agentsafterall.nl.
Plattegrond
Tassenbeleid
Het mee naar binnen nemen van koffers, rugzakken en tassen met een omvang groter dan A4 formaat en dikker dan 10 cm (inclusief wieltjes, handvatten en voor- en zijvakken) is niet toegestaan. We raden je daarom dan ook aan deze niet mee te brengen. De organisatie is niet aansprakelijk voor diefstal en/of het zoekraken van kledingstukken e.d.
Mogen paraplu's mee naar binnen?
Nee, paraplu’s mogen niet mee naar binnen. Ook is er geen opslag op locatie mogelijk voor deze voorwerpen. We raden iedereen aan om daarom geen paraplu’s te gebruiken als het op de avond van het concert regent.
Wat mag ik niet meenemen naar de show?
Eigen consumpties (eten en drinken) / Drugs / Vuurwerk / Paraplu’s / Selfie-sticks / Muziekinstrumenten / Messen en ander soort wapens / Professionele videoapparatuur / Professionele camera’s (camera’s met verwisselbare lens) / Action camera-accessoires (incl. GoPro accessoires) / Stoelen / Krukjes / Klapstoeltjes / Huisdieren / Glas en blik / Lachgaspatronen.
De security bij de deur controleert hierop. Zij hebben altijd het laatste woord, ongeacht of het voorwerp in kwestie hierboven genoemd wordt of niet.
Bereikbaarheid →
Kijk hiervoor op de website van MartiniPlaza →
Plan je bezoek →
Kijk voor alle praktische informatie op de website van MartiniPlaza →
Plattegrond
Tassenbeleid
Het mee naar binnen nemen van koffers, rugzakken en tassen met een omvang groter dan A4 formaat en dikker dan 10 cm (inclusief wieltjes, handvatten en voor- en zijvakken) is niet toegestaan. We raden je daarom dan ook aan deze niet mee te brengen. De organisatie is niet aansprakelijk voor diefstal en/of het zoekraken van kledingstukken e.d.
Mogen paraplu's mee naar binnen?
Nee, paraplu’s mogen niet mee naar binnen. Ook is er geen opslag op locatie mogelijk voor deze voorwerpen. We raden iedereen aan om daarom geen paraplu’s te gebruiken als het op de avond van het concert regent.
Wat mag ik niet meenemen naar de show?
Eigen consumpties (eten en drinken) / Drugs / Vuurwerk / Paraplu’s / Selfie-sticks / Muziekinstrumenten / Messen en ander soort wapens / Professionele videoapparatuur / Professionele camera’s (camera’s met verwisselbare lens) / Action camera-accessoires (incl. GoPro accessoires) / Stoelen / Krukjes / Klapstoeltjes / Huisdieren / Glas en blik / Lachgaspatronen.
De security bij de deur controleert hierop. Zij hebben altijd het laatste woord, ongeacht of het voorwerp in kwestie hierboven genoemd wordt of niet.
Bereikbaarheid →
Kijk hiervoor op de website van Rotterdam Ahoy →
Plan je bezoek →
Kijk voor alle praktische informatie op de website van Rotterdam Ahoy →
Plattegrond
Tassenbeleid
Het mee naar binnen nemen van koffers, rugzakken en tassen met een omvang groter dan A4 formaat en dikker dan 10 cm (inclusief wieltjes, handvatten en voor- en zijvakken) is niet toegestaan. We raden je daarom dan ook aan deze niet mee te brengen. De organisatie is niet aansprakelijk voor diefstal en/of het zoekraken van kledingstukken e.d.
Mogen paraplu's mee naar binnen?
Nee, paraplu’s mogen niet mee naar binnen. Ook is er geen opslag op locatie mogelijk voor deze voorwerpen. We raden iedereen aan om daarom geen paraplu’s te gebruiken als het op de avond van het concert regent.
Wat mag ik niet meenemen naar de show?
Eigen consumpties (eten en drinken) / Drugs / Vuurwerk / Paraplu’s / Selfie-sticks / Muziekinstrumenten / Messen en ander soort wapens / Professionele videoapparatuur / Professionele camera’s (camera’s met verwisselbare lens) / Action camera-accessoires (incl. GoPro accessoires) / Stoelen / Krukjes / Klapstoeltjes / Huisdieren / Glas en blik / Lachgaspatronen.
De security bij de deur controleert hierop. Zij hebben altijd het laatste woord, ongeacht of het voorwerp in kwestie hierboven genoemd wordt of niet.
Bereikbaarheid →
Kijk hiervoor op de website van MAINSTAGE →
Plan je bezoek →
Kijk voor alle praktische informatie op de website van MAINSTAGE →
Contact →
Plattegrond
Tassenbeleid
Het mee naar binnen nemen van koffers, rugzakken en tassen met een omvang groter dan A4 formaat en dikker dan 10 cm (inclusief wieltjes, handvatten en voor- en zijvakken) is niet toegestaan. We raden je daarom dan ook aan deze niet mee te brengen. De organisatie is niet aansprakelijk voor diefstal en/of het zoekraken van kledingstukken e.d.
Mogen paraplu's mee naar binnen?
Nee, paraplu’s mogen niet mee naar binnen. Ook is er geen opslag op locatie mogelijk voor deze voorwerpen. We raden iedereen aan om daarom geen paraplu’s te gebruiken als het op de avond van het concert regent.
Wat mag ik niet meenemen naar de show?
Eigen consumpties (eten en drinken) / Drugs / Vuurwerk / Paraplu’s / Selfie-sticks / Muziekinstrumenten / Messen en ander soort wapens / Professionele videoapparatuur / Professionele camera’s (camera’s met verwisselbare lens) / Action camera-accessoires (incl. GoPro accessoires) / Stoelen / Krukjes / Klapstoeltjes / Huisdieren / Glas en blik / Lachgaspatronen.
De security bij de deur controleert hierop. Zij hebben altijd het laatste woord, ongeacht of het voorwerp in kwestie hierboven genoemd wordt of niet.
Bereikbaarheid →
Kijk hiervoor op de website van AFAS Live →
Plan je bezoek →
Kijk voor alle praktische informatie op de website van AFAS Live →
Contact →